Loading...

KLM

Samen met KLM zorgt CloseContact ervoor dat de klant altijd op het juiste moment wordt benaderd, en dat alle contactmomenten naadloos passen binnen de customer lifecycle.

DOEL:
Het inrichten en beheren van 1-op-1 communicatie, gebaseerd op het gedrag van klanten, voor meer dan 50 landen en 15 talen. Daarbij de organisatie van verschillende databronnen binnen Salesforce Marketing Cloud. De communicatie richting de KLM-klant brengt extra gemak voor, tijdens en na de reis. Daarnaast biedt deze gerichte 1-op-1 communicatie de mogelijkheid om de verkoop van aanvullende producten te stimuleren.

KLANT:
De Koninklijke Luchtvaart Maatschappij KLM werd op 7 oktober 1919 opgericht voor Nederland en haar overzeese gebiedsdelen. KLM is de oudste luchtvaartmaatschappij die nog onder haar oorspronkelijke naam opereert en vormt de kern van de KLM Groep, waarvan ook KLM Cityhopper, Transavia en Martinair onderdeel zijn. Sinds de fusie in 2004 maakt KLM deel uit van de AIR FRANCE KLM groep.

WERKZAAMHEDEN:
Om ervoor te zorgen dat KLM haar jaarlijkse doelstellingen behaalt, voert CloseContact de e-mailcampagnes uit op het gebied van wereldwijde salescampagnes. Daarnaast verzorgt CloseContact de creatie, het onderhoud en de optimalisatie van de lopende lifecyclecampagnes in Salesforce Marketing Cloud op het gebied van content, data en technologie.

Project Details

Client: KLM

Date: 21 april 2018

Online: www.klm.com

Samen met KLM zorgen we ervoor dat de klant altijd op het juiste moment wordt benaderd, en dat alle contactmomenten naadloos passen binnen de customer journey. Dat is lifecycle management.

 Previous Next 

Deze site maakt gebruik van cookies, lees voor meer informatie onze privacy policy

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close