Loading...
Home / CC in het nieuws / Twinkle Travel Top 30, KLM weer op 1

Koppositie door online B2C omzet

Deze nummer 1 positie werd behaald door de online B2C omzet van KLM in Nederland over 2014, nl: 533.000.000 Euro ( was 515.000.000 Euro in 2013).

De Twinkle Travel Top 30 is onderdeel van de  Twinkle100, 2015 die een overzicht geeft van de grootste online retailers en de grootste online reisbedrijven in Nederland op basis van hun omzet. Daarnaast vindt u in de Twinkle100 infographics over het binnen- en buitenlandse e-commerce landschap, gegevens over toeleveranciers waarmee de webwinkels samenwerken, informatie over pageviews, sociale media-accounts, laadtijden, conversiepercentages en nog veel meer.

CloseContact is al jaren de partner van KLM op het gebied van e-mail marketing, life cycle management en customer insight. Wij zijn er dus er trots op dat wij aan dit mooie resultaat hebben kunnen bijdragen.

Het Twinkle boek, editie 2015, is hier te bestellen.

www.klm.nl

IMG_2485

Twinkle KLM

Deze site maakt gebruik van cookies, lees voor meer informatie onze privacy policy

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten