Loading...
Home / CC in het nieuws / Twinkle Travel Top 30, KLM weer op 1

Koppositie door online B2C omzet

Deze nummer 1 positie werd behaald door de online B2C omzet van KLM in Nederland over 2014, nl: 533.000.000 Euro ( was 515.000.000 Euro in 2013).

De Twinkle Travel Top 30 is onderdeel van de  Twinkle100, 2015 die een overzicht geeft van de grootste online retailers en de grootste online reisbedrijven in Nederland op basis van hun omzet. Daarnaast vindt u in de Twinkle100 infographics over het binnen- en buitenlandse e-commerce landschap, gegevens over toeleveranciers waarmee de webwinkels samenwerken, informatie over pageviews, sociale media-accounts, laadtijden, conversiepercentages en nog veel meer.

CloseContact is al jaren de partner van KLM op het gebied van e-mail marketing, life cycle management en customer insight. Wij zijn er dus er trots op dat wij aan dit mooie resultaat hebben kunnen bijdragen.

Het Twinkle boek, editie 2015, is hier te bestellen.

www.klm.nl

IMG_2485

Twinkle KLM

Deze site maakt gebruik van cookies, lees voor meer informatie onze privacy policy

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close