Loading...
Home / Events / Avonturen in de marketing cloud

CloseContact bezoekt de Salesforce World Tour Amsterdam


Salesforce World Tour Amsterdam Keynote Mark Hawkins

Op 14 april 2016 was de RAI in Amsterdam de place to be voor alle marketeers die op de hoogte willen zijn van de laatste ontwikkelingen in hun vak, want de Salesforce World Tour was die dag in de stad. Onder de sprekers waren Mark Hawkins, (CFO en Executive Vice President van Salesforce), Neelie Kroes (speciaal afgevaardigde namens StartupDelta) en Ellen Greve (CEO KNGF Geleidehonden). Tijdens zogenoemde breakout sessions, kwamen zo ongeveer alle bedrijfstakken aan bod, van gezondheidszorg tot financiële diensten.

Salesforce World Tour Amsterdam Customer success platform

Als u erbij was, dan hopen we dat u geïnspireerd bent geraakt door de succesverhalen van Salesforce-klanten en veel hebt opgestoken van de productdemonstraties door de experts. Kon u er niet bij zijn? Kijk dan hier voor de volgende evenementen op de Salesforce agenda, misschien zit er iets voor u bij.

De veranderingen gaan bliksemsnel

Een van de belangrijkste dingen die we op deze bijeenkomst leerden, is dat de ontwikkelingen in het digitale tijdperk bliksemsnel gaan. Machine learning en het internet of things zijn blijvertjes. Big data wordt alsmaar groter. Bovendien zijn er in alle regionen van de economie disruptive innovators aan het werk die zich niets aantrekken van hoe de dingen vroeger altijd gingen. Het zijn woelige tijden voor marketeers, en alles wat u dacht te weten over uw vak, kan morgen anders zijn.

Maar … geen paniek!

Om succesvol te zijn in het contact met uw klanten, is het nodig ze eerst goed te leren kennen. Verzamel alle data over de klant op een centrale plek, zodat u zijn behoeften en wensen kunt achterhalen. De volgende stap is marketing automation. Het lijkt tegenstrijdig, maar door belangrijke delen van uw marketing- en salestraject te automatiseren, maakt u tijd en mensen vrij om echt relevante en winstgevende relaties aan te gaan op elke etappe van de klantreis.

Marketing automation is niet alleen iets voor marketeers: verkoopmedewerkers kunnen het gebruiken om te zien waar mensen op klikken, wat ze downloaden, bekijken en lezen. Met deze gegevens kunnen salesafdelingen klanten persoonlijk aanspreken en mailen. Ook krijgen ze meldingen in real time wanneer lezers interactie aangaan met uw website en e-mails. Dit alles helpt u namens uw merk, dienst of goede doel de conversatie aan te gaan en prospects te veranderen in klanten of donateurs.
Salesforce World Tour Amsterdam

De klant staat centraal

We kunnen het niet vaak genoeg herhalen: mensen verwachten tegenwoordig een persoonlijke benadering langs alle kanalen en op alle apparaten, in real time. Met behulp van marketing automation kunt u uw digitale marketingstrategie plannen, personaliseren en optimaliseren en de beste klantervaring voor iedereen garanderen.

Salesforce Marketing Cloud helpt u om:

  • de reis van uw klanten te langs alle kanalen en op alle apparaten uit te stippelen
  • klanten actief te begeleiden op hun reis met uw merk
  • relevante content te leveren die meeverandert van online naar in de winkel, van verkoopafdeling naar klantenservice
  • de resultaten te meten van elke interactie met uw klanten, zodat u meteen ziet wat werkt en wat niet

Meer weten? Neem contact met ons op of vraag een demo aan!

Deze site maakt gebruik van cookies, lees voor meer informatie onze privacy policy

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close