Loading...
Home / Customer Life Cycle

Customer Life Cycle Marketing

Onder de Customer Life Cycle of Customer Journey verstaan we het proces dat een klant doorloopt bij de aanschaf van een product of dienst. De cyclus bestaat globaal uit de volgende stadia: overwegen, aankopen, gebruiken en onderhouden. Contactmomenten tussen de klant en de aanbieder van het product of de dienst worden ook wel ‘touch points’ genoemd. Elk contactmoment genereert data en informatie over de klant. Hiermee kan iedereen een duidelijk profiel van zijn klant opbouwen. Met behulp van dit profiel kun je klanten optimaal van dienst zijn met gepersonaliseerde communicatie.

Data, technologie, content en organisatie vormen de basis voor succesvolle dialoogmarketing. Goed ingerichte campagnes begeleiden je prospects en klanten op hun reis naar klanttevredenheid, conversie en loyaliteit.

Met onze unieke aanpak creëren we langdurige en winstgevende klantrelaties op basis van datagedreven communicatie.

Campagnemanagement

Wij beschikken over de expertise om je campagnemanagement op te zetten en uit te voeren. Omdat vrijwel alle campagnesystemen zich in de cloud bevinden, heb je de keuze om de werkzaamheden volledig aan ons uit te besteden, gezamenlijk met ons uit te voeren of in je eigen organisatie onder te brengen. Wij werken met de bewezen technologie van onze partners zoals Salesforce Marketing Cloud en Thunderhead.

Regisseur bij de uitvoering

Bij de uitvoering van complexe campagnes zijn vaak meerdere, ook externe, partijen betrokken: call centers, reclamebureaus, fulfilment bureaus en andere specialisten. CloseContact vormt het kloppend hart bij de uitvoering en is de regisseur over de gehele keten.

 

Deze site maakt gebruik van cookies, lees voor meer informatie onze privacy policy

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close