Loading...
Home / CC in het nieuws / Artikel klantinzicht in E-Commerce en Customer Loyalty bijlage FD

28 juni 2013  staat één van onze klanten KLM met een interessant artikel in de bijlage E-Commerce en Customer Loyalty van Het Financieele Dagblad. Klantinzicht is één van de belangrijkste sleutels tot het succesvol in de markt kunnen zetten en exploiteren van producten en diensten. KLM is op zoek naar producten en diensten die aansluiten bij zijn of haar specifieke wensen. Daarom is het van groot belang dat KLM  voldoende inzicht heeft in die wensen, hoe specifiek deze soms ook zijn. Om producten en diensten aan te kunnen bieden die gewild zijn bij de klanten van KLM doordat deze aansluiten bij hun wensen is inzicht nodig. Wie is die klant en wat zijn hem of haar behoeften. “Het gaat om het binden van mensen”. Klik hier om het artikel te lezen.

Binden van Mensen- FD 28-06-2013
FD bijlage

Deze site maakt gebruik van cookies, lees voor meer informatie onze privacy policy

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close