CloseContact | hollandsnieuwe onboarding en lifecycle | CloseContact

hollandsnieuwe
onboarding en Lifecycle

  • HN-compleet
  • HN-mail1
  • HN-mail2
  • HN-mail3

Doel:

Een structurele relatie en loyaliteit creëren door middel van dialoogmarketing en datagedreven communicatie met de klant.

CloseContact zorgt voor customer lifecycle en ad hoc campagnes die worden ingezet om klant-engagement te stimuleren. Ieder contactmoment bevat unieke content die van toepassing is op de fase waarin de klant zich bevindt.

Klant:

Hollandsnieuwe is een telecomprovider (dochter van Vodafone) die de controle van prepaid combineert met de lagere tarieven van een vast abonnement. Hollandsnieuwe wil mobiele telefonie weer begrijpelijk maken en staat voor openheid, een verfrissende, nuchtere aanpak en voordeel.

Werkzaamheden:

CloseContact heeft voor hollandsnieuwe zorg gedragen voor de onderdelen Dialogue StrategyCustomer LifecycleDesignEmail Marketing, Database Development en Data Insight.

Doelgroep:

Klanten van hollandsnieuwe, per campagne worden diverse segmenten bepaald en benaderd.

Tools en Technieken:

Clang Campagne Management

SQL Server database

  • hollandsnieuwe (Vodafone)
Naar de website →

Comments are closed.