CloseContact | GEERS CRM Blueprint – Connected Journey | CloseContact

GEERS
CRM – Connected Journey

Schermafbeelding 2015-09-18 om 11.06.09

Doel:

Relevante content bieden aan een doelgroep die op zoek is naar specifieke informatie. Verzamelen van e-mailadressen om een structurele opvolging op te kunnen starten.

CloseContact zorgt voor persoonlijke communicatie, gebaseerd op klantgedrag en events, door middel van een campagne management platform en databasetechnieken.

Klant:

GEERS Hörakustik heeft ongeveer 2000 werknemers op meer dan 760 locaties in Europa. Naast de meer dan 500 winkels in Duitsland zijn er nog vestigingen in Polen, Hongarije en Zwitserland. GEERS is één van de grootste bedrijven in de hoortoestellenbranche in Europa.

Werkzaamheden:

CloseContact heeft voor GEERS onder andere het lead-generatieprogramma “Info brochure pakket – Gutes Hören” bedacht en ontwikkeld. Een digitale brochure in PDF-formaat, boordevol waardevolle praktische en medische informatie over gehoorproblemen en hoorapparaten, komt eenvoudig in het bezit van de aanvrager door het achterlaten van een e-mailadres. Het e-mail programma begeleidt de aanvrager verder bij zijn zoektocht naar informatie en adviseert bij het maken van een afspraak met een hoorspecialist.

Doelgroep:

Consumenten die op zoek zijn naar meer informatie rondom hoorverlies, hoortesten en gehoorapparaten.

Tools en Technieken:

Clang

  • GEERS Hörakustik AG & Co. KG
Naar het project →

Comments are closed.