CloseContact | citizenM CRM Blueprint – Connected Journey | CloseContact

citizenM
CRM – Connected Journey

  • CitizenM-1
  • CitizenM-3
  • CitizenM-2

Doel:

 citizenM ondersteunen bij het opbouwen van structurele klantrelaties en het versterken van loyaliteit, d.m.v. CRM en lifecycle-managementtechnieken.

CloseContact zorgt voor gepersonaliseerde communicatie met de klant, gebaseerd op gedrag en events door middel van een campagne management platform en databasetechnieken.

Klant:

citizenM is een innovatieve hotelketen, gericht op een nieuw soort reiziger. citizenM bestudeert en weerspiegelt de wensen van de nieuwe wereldburger. Belangrijk uitgangspunt hierbij is: betaalbare luxe voor iedereen.

Werkzaamheden:

CloseContact heeft voor citizenM zorg gedragen voor de onderdelen Dialogue Strategy, Customer Lifecycle, Design, Email Marketing en Data Insight. Dit heeft onder andere geresulteerd in een Abandoned Shopping Cart, Pre Stay, Post Stay campagnes en Drag en Drop template nieuwsbrieven.

Doelgroep:

Prospects, Leads, Opportunities en Customers worden gesegmenteerd benaderd afhankelijk van hun segment en levenscyclusfase.

Tools en Technieken:

Clang – Campagne Management

SQL Server

Comments are closed.