CloseContact | citizenM CRM Blueprint – Connected Journey | CloseContact

citizenM
CRM – Connected Journey

  • CitizenM-1
  • CitizenM-3
  • CitizenM-2

Doel:

Ondersteuning bij het opbouwen van structurele klantrelaties en het versterken van loyaliteit, door middel van CRM en lifecycle-managementtechnieken. CloseContact zorgt voor gepersonaliseerde communicatie met de klanten van citizenM, gebaseerd op gedrag en events in de klantreis. Wij maken hierbij gebruik van een campaign management platform en databasetechnieken.

Klant:

citizenM is een innovatieve en groeiende hotelketen, die de wensen van de nieuwe wereldburger bestudeert en weerspiegelt. Het resultaat is unieke, hoogstaande accommodatie voor een betaalbare prijs.

Werkzaamheden:

CloseContact verzorgt voor citizenM de onderdelen Dialogue Strategy, Customer Lifecycle, Design, Email Marketing en Data Insight. Dit heeft onder andere geresulteerd in een Abandoned Shopping Cart, Pre Stay, Post Stay campagnes en Drag en Drop template nieuwsbrieven.

Doelgroep:

Prospects, Leads, Opportunities en Customers worden gesegmenteerd benaderd afhankelijk van hun segment en levenscyclusfase.

Tools en Technieken:

Clang – Campagne Management

SQL Server

Comments are closed.