CloseContact | Allsecur Lifecycle Management | CloseContact

Allsecur
Lifecycle Management

  • ALLS-compleet
  • ALLS-mail1
  • ALLS-mail2
  • ALLS-mail3

Doel:

Ondersteuning bij het opbouwen van klantrelaties en loyaliteit met behulp van CRM en Lifecycle managementtechnieken. CloseContact zorgt voor gepersonaliseerde communicatie met de klanten van Allsecur, gebaseerd op gedrag en events in de customer life cycle. Wij maken hierbij gebruik van een campaign management platform en databasetechnieken.

Klant:

Allsecur is een in 2008 opgerichte autoverzekeraar, die een verzekeringsproduct van hoge kwaliteit tegen een scherpe premie biedt en snel wil kunnen inspelen op veranderende klantbehoeften. De klant kan de autoverzekering eenvoudig zelf online regelen. De verzekering is vier jaar op rij uitgeroepen tot ‘Beste Keuze autoverzekering’. Het bedrijf kreeg ook awards voor ‘Beste Klantenservice’, ‘Meest gekozen Autoverzekering’ en ‘Meest heldere Polisvoorwaarden’.

Werkzaamheden:

CloseContact werkt met Allsecur aan Dialogue Strategy, Customer Lifecycle, Design, Email Marketing en Data Insight. Dit heeft onder andere geresulteerd in een premie-opvolgingcampagne, onboarding-, retentie- en winbackcampagnes. Ook creëerde CloseContact drag and drop templates voor nieuwsbrieven.

Doelgroep:

Klanten van Allsecur, die gesegmenteerd worden benaderd, afhankelijk van de fase van de customer life cycle waarin zij zich bevinden.

Tools en Technieken:

Clang Campagne Management

SQL Server database

  • Allsecur (Allianz)
Naar de website →

Comments are closed.