CloseContact | Allsecur Lifecycle Management | CloseContact

Allsecur
Lifecycle Management

  • ALLS-compleet
  • ALLS-mail1
  • ALLS-mail2
  • ALLS-mail3

Doel:

Allsecur ondersteunen bij het opbouwen van klantrelaties en loyaliteit met CRM en Lifecycle managementtechnieken.

CloseContact zorgt voor gepersonaliseerde communicatie, gebaseerd op klantgedrag en events, door middel van een campagnemanagement-platform en databasetechnieken.

Klant:

Allsecur is een in 2008 opgerichte autoverzekeraar, die de klant een hoogkwalitatief verzekeringsproduct tegen een scherpe premie biedt. De klant kan de autoverzekering eenvoudig zelf (online) regelen en afsluiten. Allsecur wil snel kunnen inspelen op veranderende klantbehoeften. Allsecur is vier jaar op rij uitgeroepen tot ‘Beste Keuze autoverzekering’ en het bedrijf kreeg ook awards voor ‘Beste Klantenservice’, ‘Meest gekozen Autoverzekering’ en ‘Meest heldere Polisvoorwaarden’.

Werkzaamheden:

CloseContact heeft met Allsecur gewerkt aan Dialogue Strategy, Customer Lifecycle, Design, Email Marketing en Data Insight. Dit heeft onder andere geresulteerd in een premie-opvolgingcampagne, onboarding, retentie en winback campagnes. Tevens maakt Allsecur gebruik van door CloseContact gecreëerde Drag en Drop templates voor nieuwsbrieven.

Doelgroep:

Klanten van Allsecur, gesegmenteerde benadering afhankelijk van de fase van de customer life cycle.

Tools en Technieken:

Clang Campagne Management

SQL Server database

  • Allsecur (Allianz)
Naar het project →

Comments are closed.