CloseContact | AirFrance-KLM Lifecycle management | CloseContact

AirFrance – KLM
Lifecycle Management

  • KLM-compleet
  • KLM-mail1
  • KLM-mail2
  • KLM-mail3

Doel:

Samen met KLM ervoor zorgen dat de klant altijd op het juiste moment wordt benaderd, en dat alle contactmomenten naadloos passen binnen de customer life cycle, dat is lifecycle management.

De communicatiestroom richting de klant zorgt voor extra gemak voor, tijdens en na de reis. Daarnaast biedt deze gerichte communicatie de mogelijkheid om de verkoop van aanvullende producten te stimuleren.

Klant:

De Koninklijke Luchtvaart Maatschappij KLM werd op 7 oktober 1919 opgericht voor Nederland en haar overzeese gebiedsdelen. KLM is de oudste luchtvaartmaatschappij die nog onder haar oorspronkelijke naam opereert en vormt de kern van de KLM Groep, waarvan ook KLM Cityhopper, Transavia en Martinair onderdeel zijn. Sinds de fusie in 2004 maakt KLM deel uit van de AIR FRANCE KLM groep.

Werkzaamheden:

Om ervoor te zorgen dat KLM haar jaarlijkse doelstellingen behaalt, voert CloseContact de diverse e-mail campagnes uit op het gebied van Dialogue Strategy, Design Email Marketing en Customer (Data) Insight. Daarnaast verzorgt CloseContact het onderhoud en de optimalisatie van de lopende lifecycle campagnes.

Doelgroep:

Alle reizigers die met KLM of partnermaatschappijen vliegen of willen gaan vliegen.

Tools en Technieken:

Salesforce Marketing Cloud (ExactTarget)

Oracle

SQL Server database

  • KLM E-Commerce
Naar de website →

Comments are closed.