CloseContact | Data Insight | CloseContact

Data Insight

Duik in uw data

Hoeveel waarde zit er opgesloten in uw data? Vrijwel elk bedrijf beschikt over een database voor marketingdoeleinden. Sommige organisaties beschikken zelfs over centrale datapakhuizen of marketingdatabases met de meest uitgebreide klantprofielen (zie Database Development). Wij merken echter dat de meeste organisaties nog veel te weinig doen met deze rijkdom aan data. De communicatie met prospects en klanten is vaak algemeen, in plaats van klantgericht en persoonlijk. Door uw waardevolle gegevens over sales, klantenservice en omzet optimaal in te zetten, kunt u de dialoog met uw klant eenvoudig naar een hoger niveau tillen door middel van Marketing Automation. Duik eens in uw data, ontdek, leer en realiseer klantinzicht.

Klantinzicht

Klantinzicht begint met het structureren van uw data. Na uitvoering van een scan verzamelen we de relevante data en prepareren we datasets. Deze vormen de bouwstenen voor het maken van een klantprofiel, het opstellen van een contactstrategie via onze Dialogue Strategy experts en/of het doen van verdere analyses. Van segmentatie, churn-, factor-, basket- en clusteranalyse tot een voorspellend model (predictive modeling). Onze Customer Insight specialisten leveren u de kennis en de resultaten om uw klantwaarde te verzilveren.

Data Scan voor klantinzichtWilt u ook weten wat uw data waard is? Vraag hier een gratis versie van onze datascan aan.