CloseContact | Content Management | CloseContact

Content Management

Content is Conversatie

Content management is de smeerolie voor de relatie tussen de consument en uw merk. Bij contentmarketing draait het om de dialoog en de relatie tussen een merk en het publiek. Content ontroert, maakt nieuwsgierig of bewust, lokt reacties uit, beloont of verschaft simpelweg het antwoord op een vraag. Content betrekt de fans bij het merk. En het merk bij de fans. Wij vertalen uit data-analyse verkregen inzichten voor u in unieke content of acties en kunnen een team samenstellen, specifiek voor uw situatie en behoeften. Dat team bestaat bijvoorbeeld uit een communitymanager en contentmanagers, die namens uw merk de dialoog met uw klanten aangaan op zorgvuldig uitgekozen netwerken en platformen.

Social Media en Communities

Social media en online communities zien wij als een essentieel onderdeel van de Customer Lifecyle. Zij zijn onmisbaar in uw dialoogstrategie. Onze contentspecialisten zijn de motor van een merkcommunity. Wij bedenken uw social media strategie. Als uit ons onderzoek blijkt dat een community de dialoog en binding met uw doelgroep kan versterken, zorgen wij voor een passende oplossing plus ontwerp, invulling en uitvoering.

Content Management

Met behulp van specialistische software monitoren wij social media om inzicht te krijgen in uw merk, uw campagnes, uw concurrenten en meer.

Wij bieden:

Campagne Monitoring

Als u investeert in een reclame-, PR- of voorlichtingscampagne, dan wilt u natuurlijk weten of die het beoogde effect heeft. Offline, online of multichannel campagnes genereren activiteit op social media, die we kunnen gebruiken om het effect van uw campagnes te testen.

Merk Monitoring

Een merk bouwen kost veel tijd en geld. Dag in dag uit werkt u zorgvuldig aan de reputatie ervan. Maar hebben de beoogde doelgroepen wel hetzelfde beeld van uw merk als u zelf? Wij zoeken het uit.

Webcare

Vanzelfsprekend wilt u voorkomen dat er een negatief sentiment ontstaat over uw merk. Content management betekent voor ons ook dat wij in de gaten houden waar consumenten op internet hun klachten uiten en waarom ze dat doen. Zo kunnen we eventuele problemen samen met u snel oplossen.